Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Ο Σολoμώντας κάλεσε έναν σοφό και του είπε:
- Θέλω να μου πεις τι να κάνω όταν είμαι ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΣ και χάνω τον
έλεγχό μου αλλά και όταν είμαι ΠΕΣΜΕΝΟΣ και ΜΙΖΕΡΙΑΖΩ και δεν μπορώ να
κοιμηθώ. Θέλω να μου δώσεις μια συμβουλή τι να κάνω σ΄ αυτές τις δύο
περιπτώσεις...
Ο σοφός του ζήτησε μερικές ημέρες καιρό για να σκεφτεί κι έφυγε. Μετά από δέκα ημέρες έρχεται ο σοφός και του λέει :
- Σου έχω γράψει κάτι σε μια περγαμηνή και θέλω να σε παρακαλέσω την
περγαμηνή αυτή, να τη βάλεις πάνω στο γραφείο σου και να τη διαβάζεις. Αλλά κι όταν είσαι ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΣ  και όταν είσαι ΠΕΣΜΕΝΟΣ  πάλι να τη
διαβάζεις..
Η περγαμηνή αυτή έγραφε : "ΘΑ ΠΕΡΣΑΣΕΙ ΚΙ Α Υ Τ Ο "  !!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting