Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ. ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΤΣΑΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ


  • Στην φωτό εγώ και η κυρία Ειρήνη εν ώρα συνέντευξης                                                                                                                           
  • ΕΡΩΤ: Κατ' αρχήν που μεγαλώσατε ,που ζήσατε τα παιδικά σας χρόνια που πήγατε δημοτικό ,γυμνάσιο,λύκειο  .
  • ΑΠΑΝ: Γεννήθηκα  και μεγάλωσα  στο περιστέρι  το πρώτο σχολείο  ήταν το τρίτο δημοτικό από τα πιο παλιά σχολεία  του  Περιστερίου , το οποίο σήμερα να το σημειώσω δεν λειτουργεί το έχουν κλείσει ,και μετά πήγα στο γυμνάσιο και λύκειο το α θηλέων ήταν το πρώτο θηλέων του Περιστερίου αυτό 
  • ΕΡΩΤ: Δηλαδή αυτό που λέμε βέρα  Περιστεριώτισα 
  • ΑΠΑΝ: 'Ετσι ακριβώς βέρα Περιστεριώτισα
  • ΕΡΩΤ: Εκτός από το λύκειο έχετε κάνει κάποιες ανώτερες η ανώτατες σπουδές:;
  • ΑΠΑΝ: Ναι πέρασα στο πανεπιστήμιο στην νομική σχολή Αθηνών,και αποφοίτησα   πήρα το πτυχίο , δεν άσκησα βέβαια δικηγορία γιατί αμέσως, συγχρόνως ,μετά από διαγωνισμό μπήκα στο υπουργείο οικονομικών ,από το 1983
  • ΕΡΩΤ: Σε κάποιο εφοριακό κατάστημα η στο ίδιο το  υπουργείο;
  • ΑΠΑΝ: 'Οχι ήμουν  κατά καιρούς σε  διάφορες  ΔΟΥ και στο Περιστέρι ήρθα το 2000  και από τότε είμαι στην α )ΔΟΥ Περιστερίου
  • ΕΡΩΤ: Είσαστε παντρεμένη,έχετε παιδάκια; 
  • ΑΠΑΝ: Είμαι παντρεμένη με τον Θόδωρο  Αποστολόπουλο και αυτός Περιστεριότης γέννημα θρέμμα , και έχω τρία   παλληκάρια 
  • ΕΡΩΤ:  Για πέστε  μου πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τα κοινά ;τι ήταν αυτό που σας ώθησε  για  να ασχοληθείτε με τα κοινά;
  • ΑΠΑΝ: Γενικά είμαι άνθρωπος που έχω πάρα πολλές ευαισθησίες ,έχω και λίγο ρομαντισμό, και από την άλλη στην δουλειά μου αντιμετωπίζω  πάρα  πολλά προβλήματα ,των φορογούμενων δηλαδή τα βιώνω πραγματικά, τώρα τελευταία περισσότερο από κάθε άλλη φορά .Βλέπω λοιπόν ότι υπάρχουν κάποιες συγκυρίες σήμερα, που έχουν δυσκολέψει την ζωή της Ελληνικής οικογένειας  πάρα πολύ,από την άλλη βλέπω  ότι μεμονωμένα σαν άτομο, δεν μπορείς να βοηθήσεις όσο πρέπει , μόνο μέσα από κάποιο σύνολο από κάποια ομάδα στην ουσία ,μπορείς να  κάνεις κάτι να βοηθήσεις ,πιστεύω λοιπόν ότι, η τοπική αυτοδιοίκηση είναι ένας τρόπος που , αν σου αρέσει και αν θέλεις, έτσι με δύναμη ,μπορείς να ασχοληθείς με τα κοινά  ,μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα να ανακουφίσεις όσο μπορείς,τους πιο αδύναμους συμπολίτες μας,και να προσφέρεις σε κοινωνικό τομέα, σε φιλανθρωπικό, σε πολιτιστικό ,κάτι που να κάνει ακόμα καλύτερη την ζωή μας, και πολύ περισσότερο που  στο Περιστέρι    μεγαλώνουν τα παιδιά μου , δηλαδή να είναι όσο το δυνατό πιο βιώσιμη η πόλη μας 
  • ΕΡΩΤ: Εδώ πέρα που  τα λέμε ξέρετε ότι η Ελλάδα  μας έχει πέσει πάρα πολύ οικονομικά ,ξέρετε ότι υπάρχει πληθώρα ανέργων ,πληθώρα αστέγων ,και πάρα πολλοί άνθρωποι πραγματικά υποφέρουν.Σε περίπτωση λοιπόν ,που εσείς εκλεγείτε δημοτική σύμβουλος ,το βάρος της πολιτικής σας δραστηριότητας μέσα στο δήμο , και μέσα στην πολιτική παράταξη που ανήκετε, που θα το ρίξετε;  ποια θα είναι πρώτη σας ενέργεια εάν εκλεγείτε δημοτική σύμβουλος;
  • ΑΠΑΝΤ:Τώρα βέβαια αυτό είναι και ένα θέμα που θα το δει και ο δήμαρχος σε πρώτη φάση .Εγώ δεν έχω κανένα λόγο να αρνηθώ καμιά δραστηριότητα την οποία θα μου αναθέσει,βέβαια ο τομέας που έχει να κάνει με φιλανθρωπική δραστηριότητα με ενδιαφέρει πάρα πολύ γιατί ξέρω ότι εκεί θα μπορέσω να βοηθήσω πραγματικά τους πολίτες του δήμου μας που έχουν πραγματική ανάγκη και υποφέρουν πραγματικά .
  • ΕΡΩΤ:Υπάρχει περίπτωση εάν εκλεγείτε να διεκδικήσετε κάποιο τίτλο αντιδημάρχου;
  • ΑΠΑΝΤ: Σε πρώτη φάση δεν το θέλω και εγώ , γιατί ότι γνώσεις και αν έχω δεν νομίζω ότι αυτή την στιγμή μπορώ να αναλάβω ένα τόσο δύσκολο τομέα του Αντιδημάρχου.Θέλω πρώτα να πάω δίπλα σε κάποιο αντιδήμαρχο ,να μάθω καλά για την αντιδημαρχία , να μείνω εκεί για κάνα 2 η 3 χρόνια ,και κατόπιν ναι να αναλάβω κάπου αντιδήμαρχος
  • ΕΡΩΤ: Βλέπουμε ότι στην Ελλάδα έχει πέσει η μάθηση ,δυστυχώς τα Ελληνόπουλα δεν τα πάνε καλά στο σχολείο ,είτε αυτό είναι δημοτικό η γυμνάσιο η λύκειο υπάρχει στο πρόγραμμα του κυρίου Παχατουρίδη αλλά και στο δικό  σας  , κάποια δημιουργία ας πούμε πνευματικών κέντρων 'οπου τα παιδιά θα μπορούν να βοηθούνται στα μαθήματα τους;  
  • ΑΠΑΝΤ: Ναι σίγουρα υπάρχει ένα τέτοιο πρόγραμμα όπου λειτουργεί νομίζω τα τρία τελευταία χρονιά και είναι για μαθητές οι οποίοι δεν έχουν τα χρήματα να πληρώσουν κάποια φροντιστήρια,  αυτό δείχνει βέβαια την ευαισθησία του δημάρχου πάνω στο θέμα του, κυρ Παχατουρίδη , και φυσικά και εγώ εάν εκλεγώ θα προσπαθήσω να βοηθήσω πάνω στο θέμα όσο μπορώ.
  • Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την συνέντευξη αυτή και να σας ευχηθώ καλή επιτυχία στις εκλογές
  •  Υποψ.Ειρηνη  Τσακά :Εγώ θα ήθελα να σας ευχαριστήσω , και να πω για μια ακόμη φορά ότι σε περίπτωση εκλογής μου ,θα υποστηρίξω το φιλανθρωπικό  ,το πνευματικό έργο του δήμου μας ώστε να υπάρχουν πραγματικά καλύτερες μέρες στον δήμο Περιστερίου.
  • ΌΠΩΣ ΈΧΩ ΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΆΛΛΕΣ ΣΥΝΕΝΤΥΞΕΙΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΧΕΙ  ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΣΑΝ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΗΝΗ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΉΦΙΟΥΣ  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΩΝ
  •                                                                               ΦΙΛΙΚΑ 
  •                                                                       ΛΟΓΙΩΤΑΤΟΣ Ι ΠΑΣΧΑΛΗΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting