Σάββατο 17 Μαρτίου 2012

Η ΑΘΑΝΑΤΗ ΗΠΕΙΡΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                          ΤΟ ΧΩΡΙΟ  ΜΑΣ ΑΝΩ ΡΑΒΕΝΙΑ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΗΣ........

ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΟΥΛΙ



Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που 'σαι
σου στέλνω μήλο σέπεται
κυδώνι μαραγκιάζει

Σου στέλνω και το δάκρυ μου
σ' ένα μικρό μαντίλι
το δάκρυ μου είναι καφτερό
και καίει το μαντίλι

Ξενιτεμένο μου πουλί
εκεί στα ξένα που 'σαι
ξένοι σου πλένουν τα σκουτιά
ξένοι στα σαπουνίζουν

Στα πλένουν μια στα πλένουν δυο
στα πλένουν τρεις και πέντε
κι από τις πέντε κι ύστερα
τα ρίχνουν στο σοκάκι

Πάρε ξένε μ' τα ρούχα σου
πάρε και τα σκουτιά σου
και σύρε στην πατρίδα σου
σε καρτερεί η φαμελιά σου.

Αυτό είναι το τραγούδι που αντιχεί ακόμη στα αυτιά μου και αποτελεί το πιο αντιπρoσωπευτικό τραγούδι για την ζωή που έζησαν οι ηπειρώτες .........( Το σιγοτραγουδούσε η Μητέρα μου )
Η Ηπειρος η λεβεντογέννα ( εγκαταλελειμένη απο όλους σήμερα ) είναι ένας ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ για τους
τουρίστες ,αλλα δυστυχώς μία ΚΟΛΑΣΗ  για τα παιδιά της ,που όταν φύγουν απο κοντά της είναι
δύσκολο εως ΑΔΥΝΑΤΟΝ  να επιστρέψουν..........
Η μετανάστευση στην Ηπειρο είναι απο πολύ παλιά χρόνια .......Εφευγε ο άνδρας ταξίδι να δουλέψει ,
η στην Σερβία ,η στην Θεσσαλονίκη ,η στην Πόλη αφήνοντας πίσω την γυναίκα του και τα παιδιά με τους γονείς του ( την εποχή του παππού μου η γυναίκα πήγαινε πάντα στα πεθερικά ),και περίμεναν
τα χρήματα η το δέμα απο .......ΤΟ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟ ΠΟΥΛΙ......
Μετά τον πόλεμο άλλαξαν λίγο τα πράγματα ,οχι πως δεν έφευγαν πάλι ,έφευγαν μαζί με την οικογένεια πια ,εγώ θα έλεγα προς το χειρότερο ,γιατί δεν υπήρχε περίπτωση επιστροφής ΚΑΜΜΙΑ....
Ετσι και έγινε, η ΗΠΕΙΡΟΣ  ερήμωσε ,και κανείς δεν αξιοποιεί ,έστω για τον
τουρισμό ΟΛΟ ΤΟΝ ΦΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ που διαθέτει..........
Το έδαφός της είναι άγονο,κτηνοτροφία θα μπορούσε να αναπτυχθεί ,αλλά δυστυχώς είναι και δύσκολη δουλειά για έναν νέο άνθρωπο και ντεμοντέ ,ο τουρισμός όμως μπορούσε να αξιοποιήσει
ΠΟΛΛΑ..........
Ο ΗΠΕΙΡΩΤΗΣ όμως όπου και να ζεί και την ΑΓΑΠΑΕΙ και την ΘΥΜΑΤΑΙ  την ΗΠΕΙΡΟ ,ίσως γιατί του λείπει ,αισθάνεται δε ηπειρώτης ανάμεσα σε χίλιους  άλλους...........
Μπορεί καποιοι να μου πούν οτι ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ αγαπούν το ίδιο την πατρίδα μας ....................
Εδώ έχω να πω ένα παλιό μήνυμα του Υ.Ο. ......ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ,ΑΠΟΔΕΙΞΕ ΤΟ .............
ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ απέδειξαν την αγάπη τους με τις ευεργεσίες τους ..............
Ποιόν να θυμηθούμε πρώτα ;;;;; Τον Τοσίτσα ,τους Ζωσιμάδες ,τον Ζάππα ,τον Αβέρωφ,κ.π.α
Το Πανεπιστήμιο Αθηνών χτίστηκε απο ηπειρώτες ,με τον όρο ,όταν ελευθερωθεί η Ηπειρος (ήταν
ακόμη υπο τουρκικό ζυγό),να μταφερθεί γτα Γιάννενα ,ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν έγινε ΤΙΠΟΤΕ......
Ούτε Πανεπιστήμιο μεταφέρθηκε ,ούτε κανείς πια ΘΥΜΑΤΑΙ όλους αυτούς τους ευεργέτες ,που σε
όποια γωνιά της ΓΗΣ και αν έζησαν είχαν μέσα στην ΚΑΡΔΙΑ τους την πατρίδα τους ,και το απέδειξαν έμπρακτα ........Αλλωστε οι ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ήταν ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΑ ΑΡΜΑΤΑ ,ΣΤΑ ΓΡΟΣΙΑ ,ΚΑΙ ΣΤΑΓ Ρ Α Μ Μ Α Τ Α !!!
Αυτά για τον τόπο που γεννήθηκα ,αλλά δεν μπόρεσε να με κρατήσει,ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΩ ΟΜΩΣ ΟΣΟ ΘΑ ΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΝΕΩ !!!!!!! Αφιερωμένο το άρθρο με πολλή αγάπη και σεβασμό στην ΜΝΗΜΗ των γονιών μου ..............
FRINDA.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting